Методична робота

18 грудня 2015 року на базі М-Погорілівського дошкільного навчального закладу №1 «Золотий ключик» відбулося засідання методичного об’єднання вихователів. Засідання було присвячене  проблемі екологічного  виховання дітей дошкільного віку.

Під час проведення засідання  вихователі  познайомилися  з організацією  проведення  заняття в старшій групі по ознайомленню з природою, з використанням авторських казок природничого змісту,  що проводила вихователь Турбіна Ірина Володимирівна. 

Вихователям надані методичні рекомендації  щодо формування природничо-екологічної компетентності дошкільників. Також була представлена пам’ятка  для вихователів на тему: «Використання авторських казок природознавчого змісту у процесі екологічного виховання».

Учасники засідання взяли  участь у  брейн - рингу «Підвищення екологічної  компетентності  педагогів», під час якого  вихователі показали свої знання,  ерудованість та кмітливість.

Підсумком  методичного об’єднання було створення вихователями своєї власної планети (фото додається).

Засідання проводила керівник методичного об’єднання вихователів Жовтневого району   Урода Галина Іванівна.  























Ігри, які допоможуть слухати і розрізняти  звуки.

       Якщо у вас є діти, які  погано слухають потрібно:
По-перше, слід придивитись до їх оточуючих, особливо до дорослих.
Якщо  в кімнаті (вдома, в дитячому садочку) постійно стоїть шум (галас) –
Оклики дорослих, увімкнені телевізор, або радіо, то діти здібні «одфільтровувати» його цілком. Вони не  будуть обов’язково звертати  увагу на якийсь там елемент галасу тільки тому, що він адресований їм.
         Допомогти  дітям слухати дорослі можуть  - це  усунути постійний шумовий фон.  Бувають, звичайно, періоди галасливих ігр, але повинні бути і більш тихі, спокійні хвилини,
Також допомога дорослих може виразитись у відмові від поганої звички кричати   на  дітей  на відстані,  Трапляється, що дитина ось-ось зробить щось небезпечне для себе  або іншої дитини і  дорослому доводиться крикнути.  Але це  повинно  бути  винятком, бо  якщо  викрики перетворяться  в правило,  діти теж навчаться  кричати  і не  будуть сприймати весь  галас навколо себе.  Наскільки дозволяють обставини, дорослі повинні ретельно ближче бути до дитини з якою хочуть говорити, або до малюка, який  сам    звертається  до  них.
          Важливо створити атмосферу, яка дозволить дітям вірити,  що дорослий завжди приділить їм увагу.  Але це не значить . що не повинно бути моментів, коли дорослому прийдеться сказати дитині «Почекай хвилинку».
            Уважно придивившись до безпосередньо оточуючих дитину  і ролі  дорослого в  ньому, провірити, чи не має у малюка  труднощів зі  слухом,  а потім погратись з ним  у  прості  звукові  ігри,  Для самої  простої гри,  наприклад, потрібно взяти дві однакові банки  або коробочки,  в одну із яких покласти маленьку іграшку або дзвоник.  Баночки пере двигають і трясуть,  Дитина  повинна вгадати,  в якій із них є іграшка. Можна переінакшити гру, взяти різні банки, іграшки, які дають різні по характеру або тону звуки.
            Другий варіант – це дві звукові іграшки (дзвоник. Піщанка або дудочка), але одна з них не звучить,  Дитина повинна здогадатись, який дзвоник дзвенить, яка іграшка пищіть і т.д.
            Звукові ігри можна ускладнити, діючи так, щоб дитина  не бачила       яким   предметом трясуть. Можна покласти дві різні іграшки, наприклад, кубик і дзвоник в  коробку і поторохтіти за ширмою або під столом.  Коли предмети знову зявляться перед очима дитини,  він  повинен сказати, який із них  був  почутий.
            Другий метод допомогти дитині розпізнати звуки – організація гри, в якій шум йде  від  дорослих,  які  стоять в різних  кутках.  Дитина визначає хто шумів
              Звичайно, всі ці ігри повинні  проводитись  в спокійній  атмосфері.


                                                        Вихователь середньої групи
                                                        Алчіна  Катерина Вікторівна.

Немає коментарів:

Дописати коментар